Thuis sporten - Barre, HIIT, Strength
00
dagen
00
uren
00
minuten
00
seconden

Vandaag ga jij op weg naar meer energie, een fit en strakker lichaam en meer rust in je hoofd.

Ga snel naar je workouts

Drie workouts, helemaal voor jou! Wat ga je komende week doen?
  • Studio Barre 30 minuten
  • Studio HIIT 15 minuten
  • Studio Strength 30 minuten
Drie hele verschillende workouts dus. 

Je hebt een week de tijd om de trainingen te volbrengen. Pak je agenda er dus meteen bij en plan de workouts in. Planning is nl. de key to success. Veel trainingsplezier!

Workout 1 - Studio Barre 30 minuten

De eerste workout is een BARRE workout. Een training die ballet, pilates en functionele krachtoefeningen combineert met als resultaat:
een sterk, strak en vrouwelijk lichaam.

Deze workout duurt een kleine 30 minuten in totaal. Zorg dat je water bij de hand hebt en iets zachts voor de vloeroefeningen (matje, vloerkleed, handdoek). In de workouts geef ik opties. Dus of je nu een beginner bent of al superfit, IEDEREEN kan meedoen.


Nu is het aan jou!

Ik daag jou uit om er vandaag direct 30 minuten voor te gaan. Jij bepaalt wanneer je start. Aangezien je dit leest, zit je al in een flow. Wacht dus niet te lang. Van uitstel komt tenslotte afstel.


Klaar? Plan alvast je 2e workout in als je dat niet gedaan hebt. Deze workout is maar 15 minuten. Het wordt kort, maar intensief trainen.

Workout 2 - Studio HIIT 15 minuten

HIIT staat voor High Intensity Interval Training. Kort en intensief trainen, waarbij je werkt aan je uithoudingsvermogen, maar ook aan het sterker maken van je spieren. Het is dus de bedoeling dat je buiten adem raakt, dat je het zwaar hebt en dat je na 15 minuten het gevoel hebt dat je echt getraind hebt. Dat maakt HIIT zo efficiënt.

En door naar de laatste workout, Studio Strength met eigen lichaamsgewicht.

Workout 3 - Studio Strength

Deze workout is een krachttraining met eigen lichaamsgewicht. Het enige wat je nodig hebt, is een bank.
Met Studio Strength werk je aan een sterker lichaam. Je doet enkel krachtoefeningen. Je lichaam sterker maken is zo belangrijk, juist voor vrouwen. Krachttraining draagt bij aan je gezondheid en aan een hormonale balans. Daarnaast gaat je vetverbranding omhoog. Als je af wilt vallen of (buik)vet kwijt wilt, dan is krachttraining echt onmisbaar.
Hopelijk ben je nu extra gemotiveerd om deze training te gaan doen ;-). Succes!


Wil jij met Studio C blijven sporten? Ontvang dan €10 korting op het kwartaalabonnement met de kortingscode KWARTAAL10.
Wil je er meteen voor een jaar tegenaan gaan? Dan ontvang je in de maand september een toffe goodybag twv 40 EURO